Пиша това по повод конкретния случай тази вечер.
Когато имате проблем с връзката, добре е да изчакате 10-15 минути, но ако не се оправя - звъннете. И най-добре би било да можете да ми кажете с кой сървър имате проблем, за да мога да проверя ситуацията. Тази вечер примерно имаше проблем с единия ни доставчик, и по-точно - с неговите международни доставчици. Интернет си има, но за игра не става, това беше положението:
root@office:~# ping 213.248.70.22
PING 213.248.70.22 (213.248.70.22) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 213.248.70.22: icmp_seq=1 ttl=1 time=650 ms
64 bytes from 213.248.70.22: icmp_seq=2 ttl=1 time=616 ms
64 bytes from 213.248.70.22: icmp_seq=3 ttl=1 time=658 ms
64 bytes from 213.248.70.22: icmp_seq=4 ttl=1 time=644 ms
След прехвърляне на линията само през другия доставчик стана това:
root@office:~# ping 213.248.70.22
PING 213.248.70.22 (213.248.70.22) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 213.248.70.22: icmp_seq=1 ttl=1 time=56.7 ms
64 bytes from 213.248.70.22: icmp_seq=2 ttl=1 time=71.1 ms
64 bytes from 213.248.70.22: icmp_seq=3 ttl=1 time=56.6 ms
64 bytes from 213.248.70.22: icmp_seq=4 ttl=1 time=50.6 ms
Проблемът не е при нас, но понякога може да се лавира и да се оправи положението. Поне нощем спирането на един доставчик не се отразява на скоростта.
|