ДРУЖБА 2

http://forum.d2-online.net
Дата и час: Вто Май 14, 2024 6:46 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: Нед Авг 01, 2004 10:16 am 
Offline
Site Admin
Site Admin

Регистриран на: Вто Дек 10, 2002 11:01 pm
Мнения: 1334
Местоположение: C2H5OH
"След като близо година гледахме все същата идиотска картинка, DOOM3.COM най-после отвори адските си порти. В обновеният сайт можете да намерите някои нови картинки от PC и XBOX версиите, официалния трейлър, резюме на историята и същите висококачествени тапети. От новите картинки добре лесно се забелязва огромният напредък напредък на играта в графично отношение. Качестово на моделите и текстурите е просто неописуемо, ето защо ви препоръчвам директно да се отправите към http://WWW.DOOM3.COM незабавно!

Минимални изисквания към системата: 1.5 GHz Intel Pentium 4 чип или AMD Athlon 1500 384 мегабайта системна памат Два гигабайта свободно дисково пространство nVidia GeForce 3 карта или по-добра; както и ATI Technologies 8500 или по-нова

Кратка информация за мрежовата архитектура: (Благодарение на: GameSpy)

GameSpy: Какъв тип мрежова архитектура ще използва DOOM 3? Първоначално обявената "peer-to-peer" или традиционната "client-server" (може би нещо напълно различно)?

Robert Duffy: Стандартна Client-Server

GameSpy: Планирате ли издаването на dedicated сървър системи?

Robert Duffy: Win32 dedicated сървър инструментите са практически говови, а тези за Linux би трябвало да са готови, когато играта излезе на пазара. Това не означава, че със сигурност ще са готови дотогава, но би трябвало да е така.

GameSpy: Какви са настоящите мрежови възможности на играта? Все още ли поддръжа само четири играча или бройката е нарастнала?

Robert Duffy: Засега мултиплейърът на DOOM 3 поддържа четири играча, но бройката не е ограничена в никакъв случай. Хората, занимаващи се с модификации биха могли да увеличат цифрата според нуждите си.

GameSpy: Какво ви накара да преминете от peer-to-peer към client-server модела?

Robert Duffy: Доста неща, но главната причина е, че е практически невъзможно да се поддържа перфектна синхронизация между всички клиенти. Това е кратък и прост отговор на един сложен проблем, но в общи линии причината е именно тази.

GameSpy: Има ли важни направления в мрежовата система на играта, които бихте искали да подобрите в близко бъдеще или качествата на играта отговарят на изискванията ви и не бихте променяли нищо?

Robert Duffy: Винаги сме обновявали и подобрявали технологиите си и очаквам това да продължи."

_________________
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1 мнение ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов