ДРУЖБА 2 http://forum.d2-online.net/phpBB3/ |
|
DOOM.COM отвори врати http://forum.d2-online.net/phpBB3/viewtopic.php?f=45&t=1043 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | Lyolyo [ Нед Авг 01, 2004 10:16 am ] |
Заглавие: | DOOM.COM отвори врати |
"След като близо година гледахме все същата идиотска картинка, DOOM3.COM най-после отвори адските си порти. В обновеният сайт можете да намерите някои нови картинки от PC и XBOX версиите, официалния трейлър, резюме на историята и същите висококачествени тапети. От новите картинки добре лесно се забелязва огромният напредък напредък на играта в графично отношение. Качестово на моделите и текстурите е просто неописуемо, ето защо ви препоръчвам директно да се отправите към http://WWW.DOOM3.COM незабавно! Минимални изисквания към системата: 1.5 GHz Intel Pentium 4 чип или AMD Athlon 1500 384 мегабайта системна памат Два гигабайта свободно дисково пространство nVidia GeForce 3 карта или по-добра; както и ATI Technologies 8500 или по-нова Кратка информация за мрежовата архитектура: (Благодарение на: GameSpy) GameSpy: Какъв тип мрежова архитектура ще използва DOOM 3? Първоначално обявената "peer-to-peer" или традиционната "client-server" (може би нещо напълно различно)? Robert Duffy: Стандартна Client-Server GameSpy: Планирате ли издаването на dedicated сървър системи? Robert Duffy: Win32 dedicated сървър инструментите са практически говови, а тези за Linux би трябвало да са готови, когато играта излезе на пазара. Това не означава, че със сигурност ще са готови дотогава, но би трябвало да е така. GameSpy: Какви са настоящите мрежови възможности на играта? Все още ли поддръжа само четири играча или бройката е нарастнала? Robert Duffy: Засега мултиплейърът на DOOM 3 поддържа четири играча, но бройката не е ограничена в никакъв случай. Хората, занимаващи се с модификации биха могли да увеличат цифрата според нуждите си. GameSpy: Какво ви накара да преминете от peer-to-peer към client-server модела? Robert Duffy: Доста неща, но главната причина е, че е практически невъзможно да се поддържа перфектна синхронизация между всички клиенти. Това е кратък и прост отговор на един сложен проблем, но в общи линии причината е именно тази. GameSpy: Има ли важни направления в мрежовата система на играта, които бихте искали да подобрите в близко бъдеще или качествата на играта отговарят на изискванията ви и не бихте променяли нищо? Robert Duffy: Винаги сме обновявали и подобрявали технологиите си и очаквам това да продължи." |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |