"След като близо година гледахме все същата идиотска картинка, DOOM3.COM най-после отвори адските си порти. В обновеният сайт можете да намерите някои нови картинки от PC и XBOX версиите, официалния трейлър, резюме на историята и същите висококачествени тапети. От новите картинки добре лесно се забелязва огромният напредък напредък на играта в графично отношение. Качестово на моделите и текстурите е просто неописуемо, ето защо ви препоръчвам директно да се отправите към
http://WWW.DOOM3.COM незабавно!
Минимални изисквания към системата: 1.5 GHz Intel Pentium 4 чип или AMD Athlon 1500 384 мегабайта системна памат Два гигабайта свободно дисково пространство nVidia GeForce 3 карта или по-добра; както и ATI Technologies 8500 или по-нова
Кратка информация за мрежовата архитектура: (Благодарение на: GameSpy)
GameSpy: Какъв тип мрежова архитектура ще използва DOOM 3? Първоначално обявената "peer-to-peer" или традиционната "client-server" (може би нещо напълно различно)?
Robert Duffy: Стандартна Client-Server
GameSpy: Планирате ли издаването на dedicated сървър системи?
Robert Duffy: Win32 dedicated сървър инструментите са практически говови, а тези за Linux би трябвало да са готови, когато играта излезе на пазара. Това не означава, че със сигурност ще са готови дотогава, но би трябвало да е така.
GameSpy: Какви са настоящите мрежови възможности на играта? Все още ли поддръжа само четири играча или бройката е нарастнала?
Robert Duffy: Засега мултиплейърът на DOOM 3 поддържа четири играча, но бройката не е ограничена в никакъв случай. Хората, занимаващи се с модификации биха могли да увеличат цифрата според нуждите си.
GameSpy: Какво ви накара да преминете от peer-to-peer към client-server модела?
Robert Duffy: Доста неща, но главната причина е, че е практически невъзможно да се поддържа перфектна синхронизация между всички клиенти. Това е кратък и прост отговор на един сложен проблем, но в общи линии причината е именно тази.
GameSpy: Има ли важни направления в мрежовата система на играта, които бихте искали да подобрите в близко бъдеще или качествата на играта отговарят на изискванията ви и не бихте променяли нищо?
Robert Duffy: Винаги сме обновявали и подобрявали технологиите си и очаквам това да продължи."