Приходите от онлайн реклама в САЩ са се повишили с 39% през първото тримесечие в сравнение със същия период на предходната година, показват данните на изследване.
Онлайн рекламните приходи в страната са се увеличили до 2,3 млрд. долара според Interactive Advertising Bureau (IAB).
Според IAB рекламните приходи за първото тримесечие са най-значителни за тримесечен период от 1996 г., когато са започнати първите измервания на този показател.
Сегашните данни са изготвени на базата на информацията, предоставена от 14-те най-големи продавачи на реклама в интернет. Окончателните резултати ще бъдат обявени през юли.
Интернет рекламата в САЩ се покачи през 2003 г. след продължителни години на понижение след интернет бума.
Според експерти през 2004 г. този сектор ще отбележи ръст от 20%.
_________________

|