Една интересна статистика, сочеща, че глобалната Мрежа завоюват все по-голяма популярност и стават основен източник на информация за “цялото прогресивно човечество…” :0)
Интернет новините “изяждат” хляба на телевизията и вестниците. Около 80% от всички американци, които имат достъп до Интернет, използват мрежата най-вече за да прочетат последните новини. Най-популярни търсени от американците са новините за времето (60% от общия брой), новините от САЩ (56%), международните новини (44%) и местните новини (36%). Малко по-непопулярни са новините за кино, телевизия и спорт (по 31%), бизнес-новините (27%) и политическите новини (23%).
Около 26% от хората, ползващи информация в сферата на новините от Интернет, са започнали по-рядко да се възползват от услугите на другите средства за масово осведомяване. Най-потърпевши от тази тенденция са телевизиите и вестниците. При 57% предпочитанията не са се променили, а 13% заявяват, че са започнали да гледат по друг начин на информационните носители. Средно на седмица всеки от участвалите в допитване, извършено от Harris Interactive по поръчка на Washington ProFile е отделял за четене на новини в Интернет между 30 минути и два часа.
_________________

|